۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان ساعت: 5:31 صبح 10/23/2017
نقش بازیگران صورت‌های مالی بانک‌ها
وضعیت بانک‌ها و موسسات اعتباری در چند ماه اخیر از چند منظر در معرض توجه ویژه قرار گرفته است. نخست اینکه تابستان، موعد مجامع بانک‌هاست و دوم، موضوع موسسات اعتباری غیرمجاز و تعیین تکلیف سپرده‌ها، آنها را در بین اخبار پربازدید قرار داده بود.
اثرات منفی و رفتاری "مال‌ها"
مال‌ها یا مجتمع‌های تجاری چندمنظوره اگرچه این روزها به دلیل تنوع و تمرکز کالا،دسترسی آسان،جذابیت بصری و ارائه خدمات لوکس مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته‌اند، اما یک آسیب‌شناس اجتماعی معتقد است اثرات منفی این فضاها بر جامعه بیشتر است و جامعه را به سوی مصرف گرایی سوق می‌دهد.
چرا تاکسی آنلاین ارزان است؟
افزایش ضریب نفوذ ۲ استارت‌آپ در بخش حمل‌ونقل مسافران درون‌شهری در دو سال گذشته منجر به ایجاد ابعاد جدیدی از تقابل طیف سنتی برای حذف آنها از بازار شده است. در جدیدترین اقدام، اتحادیه تاکسیرانان از این دو شرکت رقیب، در زمینه ارائه خدمات تاکسی اینترنتی‌ آنلاین به‌دلیل ارزان‌فروشی یا دامپینگ قیمتی به شورای رقابت شکایت کرده‌ است. شکایتی که البته شنیده ها حاکی از رد شدن آن از سوی شورای رقابت است و به زبان ساده یعنی اسنپ و تپسی قرار نیست گران شوند.
آرشیو
چگونه باید در گوگل تبلیغ کرد؟
تبلیغات در گوگل اصلی‌ترین منبع درآمد شرکت گوگل است.
بازاریابی آنی به شیوه شامپو «پنتن»
از خانه خارج می‌شوید و قصد دارید شام را خارج از خانه بخورید. اما هنوز تصمیمی برای رستوران مقصد خود نگرفته‌اید. موبایل را برداشته و به عنوان مثال، «غذاهای ایرانی» با فاصله 5 کیلومتری خود را جست‌وجو می‌کنید. در این حالت، فهرستی از رستوران‌هایی را مشاهده خواهید کرد که آماده‌اند روی تصمیم آنی شما اثر گذاشته و یک وعده غذایی را در خدمت شما باشند.این تغییر در شیوه رفتاری، ناشی از پیشرفت‌های فناوری است.
چطور تشخیص دهیم محیط کارمان سالم است یا ناسالم؟
مدتی است که دچار تردید شده‌ام و نمی‌دانم استعفا بدهم یا نه. حقوقم ناچیز است و مزایای چندانی دریافت نمی‌کنم اما مشکلم حقوق و مزایا نیست. مشکل اینجاست که رئیس واحد ما، فاقد مهارت‌های مدیریتی است. خودش اجازه دارد همه قوانین را زیر پا بگذارد، اما اگر یکی از ما دست از پا خطا کنیم، با ما به‌شدت برخورد می‌کند. من مجبورم در طول هفته ۱۰ تا ۱۲ ساعت اضافه‌کاری کنم، آنهم بدون حقوق، چون تعداد کارکنان کم و حجم کارها زیاد است. جابه‌جایی نیروها در واحد ما بسیار بالاست. واحد ما دوازده کارمند دارد اما سابقه کار من از همه بیشتر است.
آرشیو
نسخه چاپی نسخه چاپی ۱۳۹۲ دهم مرداد :تاریخ انتشار 33288 :کدخبر
ارسال به دوستان ارسال به دوستان 329420 :بازدید

لیست جدید قیمت های بلیط قطار+جدول

پایین‌ترین قیمت بلیت قطار 350 تومان و مربوط به مسیر تهران - پرند است و بالاترین نرخ نیز 120 هزار تومان است که در برای تردد در مسیر تهران - آنکارا دریافت می‌شود.

پایین‌ترین قیمت بلیت قطار 350 تومان و مربوط به مسیر تهران - پرند است و بالاترین نرخ نیز 120 هزار تومان است که در برای تردد در مسیر تهران - آنکارا دریافت می‌شود.

به گزارش ایسنا با توجه به افزایش 65 تا 75 درصدی نرخ بلیت پروازهای داخلی و کوچ مسافران هوایی به حمل‌ونقل زمینی و ایمن‌تر و ارزان‌تر بودن شبکه حمل و نقل ریلی نسبت به دیگر بخش‌های حمل و نقل قطار مقبولیت بیشتری بین دیگر وسایل نقلیه دارد.

اما آنچه مدت‌ها در این حوزه مطرح است متناسب نبودن تعرفه‌های راه‌آهن با هزینه‌های افزایش یافته است چرا که به گفته مسئولان، قیمت ناوگان به دلیل افزایش قیمت ارز افزایش یافته اما نرخ بلیت به تناسب این افزایش بالا نرفته و فعالیت برای شرکت‌های حمل و نقل ریلی مقرون به صرفه نیست و به گفته رییس انجمن صنایع ریلی با توجه به قانون برنامه‌ چهارم و پنجم باید پس از افزایش نرخ سوخت، افزایش قیمت در بلیت قطار نیز اعمال می‌شد اما برخلاف حمل‌ و نقل جاده‌ای این امر با تاخیر و بسیار کمتر از حد معمول اتفاق افتاد و از آنجاکه از زمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه بخش ریلی قطع شده است باید هزینه‌ شرکت‌ها به نوعی جبران شود.

اما نرخ‌های فعلی که شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای جابه‌جایی در مسیرهای مختلف از مسافران اخذ می‌کنند بر اساس نوع مسیر، مسافت و نوع قطار و خدماتی است که در طول مسیر به مسافران ارائه می‌دهند.

این قیمت‌ها به شرح زیر است:

 

نام نوع قطار بهای بلیت(ریال)
تهران - مشهد ترنست 374500
تهران - مشهد اتوبوسی دو طبقه 108 220000
تهران - شاهرود اتوبوسی دوطبقه 108 110000
تهران - شاهرود اتوبوسی 96 70000
تهران - مشهد(عادی) دانمارکی 54+ 96 155000+ 120000
تهران - نیشابور-تربیت حیدریه دانمارکی 55+80 127000+120000
تهران - مشهد اتوبوسی70 140000
تهران - مشهد اسپانیایی 66/اسپانیایی تبدیل 60 225000+252500
تهران - مشهد دانمارکی54 155000
تهران - مشهد دلیجان44(بازسازی) 345000
تهران - مشهد سفیر (365000+210000+175000)
تهران - مشهد پارسی60 280000
تهران - مشهد غزال 40 450000
تهران - مشهد سیمرغ 32 400000
تهران - مشهد سبز 32 400000
تهران - مشهد آلمانی 36 390000
تهران - مشهد نور 40 510000
تهران - مشهد دلیجان 44 280000
تهران - مشهد نگین 66+نگین 36 390000/ 280000
تهران - مشهد درجه 2 خواب 66 180000
طبس - مشهد درجه 2 خواب 66+ 96 125000+80000
اصفهان - مشهد غزال 40/ نور 40 550000+600000
تبریز - مشهد تبدیلی66 +خلیج فارس 44 220000+500000
تبریز - مشهد اسپانیایی تبدیلی 60 + اسپانیایی 32 398000+590000
مهاباد - مشهد اسپانیایی تبدیلی 60 360000
اهواز - مشهد پارسی60 470000
سمنان - مشهد اتوبوسی دو طبقه 108 155000
شاهرود - مشهد اتوبوسی دو طبقه 108 110000
تهران - نیشابور- تربیت حیدریه دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 127000+120000
شبستر - مشهد پارسی60 470000
ملایر - مشهد خلیج فارس44 450000
قم - مشهد پارسی 60 / (آلمانی32 + دانمارکی 54) 200000 / (4275000+ 187500)
زنجان - مشهد آلمانی 32 + دانمارکی 55 260000+195000
قزوین - مشهد آلمانی 32 + دانمارکی 56 190000+150000
کرج - مشهد درجه دو خواب 66 190000
کاشان - مشهد پلور سبز40 480000
یزد - مشهد غزال40 428000
کرمان - مشهد پارسی 60 / غزال 40 300000+460000
بندرعباس - مشهد غزال40 580000
ساری - مشهد دلیجان44 285000
شیراز- مشهد مارال+ پلور سبز 40 600000 + 600000
مشهد - سرخس ریل باس 60000

 

 

 

نام نوع قطار بهای بلیت(ریال)
تهران - اراک ترنست 140000
تهران - اهواز دانمارکی54+ اتوبوسی 80 135000+65000
تهران - خرمشهر (پارسی 60 + پلور سبز 40)/ نگین 36 (295000+400000)/ 390000
تهران - اهواز پلور سبز 40 290000
خرمشهر - اهواز ریل باس 25000
اندیمشک - اهواز ریل باس 30000
تهران - تبریز سبز32 300000
تهران - تبریز تبدیلی 66 + آلمانی 36 170000+260000
تهران - تبریز اسپانیایی تبدیلی 60 192000
کرج - تبریز اسپانیایی تبدیلی 60 140000
تهران - مراغه تبدیلی 66 + آلمانی 32 160000+210000
تهران - مراغه درجه دو خواب 66 130000
تهران - زنجان ترنست 110000
تهران - میانه ترنست 130000
تهران - میانه اتوبوس70 75000
تهران - میانه اتوبوسی72 110000
تهران - شیراز (پارسی 60 + نور 40) / مارال/ پلور سبز40 (360000+ 556000)/ 400000/ 400000
شیراز - اصفهان اتوبوسی دوطبقه 108 140000
شیراز - اصفهان پارسی60 + نور40 160000+ 220000
تهران - یزد ترنست 200000
تهران - یزد پارسی 60 + اتوبوسی دو طبقه 108 230000+ 150000
یزد - کرمان اتوبوسی دو طبقه 108 100000
تهران - کرمان پارسی 60 /نور 40 259000/ 450000
تهران - زاهدان پارسی 60 400000
تهران - بندرعباس پارسی 60 330000
تهران - بندرعباس غزال40 555000
یزد - بندرعباس پارسی 60 240000
اصفهان - بندرعباس پارسی 60 290000
تهران - ساری دانمارکی 54 + اتوبوسی 80 80000+60000
تهران - گرگان درجه دو خواب66 + اتوبوسی 80 120000+75000
تهران - گرگان پارسی 60 150000
تهران - فیروزکوه اتوبوسی 72 25000
گرگان - پل سفید ریل باس 60000
تهران - جمکران اتوبوسی 96 25000
تهران - قم اتوبوسی96 25000
تهران - پیشوا ریل باس 15000
تهران - آنکارا آلمانی36 1200000
تبریز - وان درجه دو خواب66 300000
تبریز - جلفا اتوبوسی96 25000
تبریز - تربیت معلم ریل باس 10000
اندیمشک - دورود اتوبوسی96 15000
دورود - چمسنگر اتوبوس70 7000
دورود - سپیدشت اتوبوس70 7000
کارون - بندرماهشهر ریل باس 25000
تهران - شهرپرند اتوبوسی80 3500
تهران - شهرپرند ریل باس 8000
تهران - سمنان ریل باس 70000






تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  


کدام بانک را به دوستان خود توصیه می‌کنید؟
 














نتایج نظرسنجی
 

ویوان نیوز با همکاری لوکوپوک در یک طرح مشترک اقدام به تهیه قیمت روز کالا و خدمات در 9 گروه کرده است. از این پس شما می توانید با رجوع به هر یک از بخش های زیر قیمت و امکانات کالاهای مورد نظر خود را مشاهده و مقایسه کنید.

توجه: در صورت تمایل به معرفی قیمت کالا ها و خدمات خود در این طرح می توانید تقاضای خود را به نشانی info@vivannews.com ارسال فرمایید.